Publikationer

Vi har stor erfaring med magasinbranchen og kan hjælpe dig med hele processen fra tanke til færdig tryksag eller digital udgivelse, så udformningen opfylder netop dine behov.

Tekst og design

Vi er en dynamisk duo her i Forbund1, der får lys i øjnene, når vi får lov til at formidle vores kunders historier i vedkommende artikler og i et design, der præsenterer indholdet bedst muligt.

Vi sætter os i målgruppens sted og ser vinkler, der forvandler tørre facts til fængende fortællinger. Det materiale vi skaber, kan du udnytte på tværs af medier og kanaler for øget sammenhæng i jeres kommunikation og mere effektive resultater.

Fra koncept til færdig tryksag

Måske udgiver du allerede et medlemsblad eller en årsrapport, men har brug for nye øjne på udgivelsen. Eller I overvejer at give jeres kunder et inspirerende magasin med relevant læsestof og et indbydende layout. En magasinoplevelse, der kan styrke virksomhedens brand og give nye perspektiver på værdien af jeres produkter.

Om opgaven er en eksisterende eller ny udgivelse, så kan vi stå for hele pakken: Analyse og koncept, der sikrer, at publikationen understøtter forretningen bedst muligt. Designarbejdet med skrifttyper, farver, fotos og illustrationer, som både skaber variation, sammenhæng og et tydeligt hierarki. Den redaktionelle side: Udarbejde en produktionsplan, interviewe kilder, skrive artikler, sørge for godkendelser, aftaler med underleverandører og deadlines. Og mens vi arbejder, kan du fokusere på kerneforretningen.

I Forbund1 har vi erfaring med alle facetter af design og produktion af kundemagasiner, medlemsblade- og aviser, bøger m.m.

Hvis du vil vide mere om, hvordan vi kan hjælpe, så tag fat i en af vores to eksperter på området Tina Lee, på tlf. 2144 9049, tl@forbund1.dk, eller Klaus Juul Jensen på tlf. 2899 1901, kjj@forbund1.dk.