Visuel identitet

Forbund1 designer visuel identitet ud fra filosofien, at de mest originale løsninger kommer, når vi afdækker potentialet, der gemmer sig i jeres historie, navn og produkt. Identitet handler om, hvem I er. Visuel identitet handler om at vise, hvem I er. Den er en uundværlig del af arbejdet med at brande virksomheden, så både medarbejdere og kunder ved, hvem I er, og hvad I står for.

Mere end blot et flot logo

Det potentiale fortolker og bearbejder vi til en visuel identitet, der viser virksomhedens unikke karakter.

Hvis I har et ældre logo og designlinje, der trænger til et løft, har vi også stor erfaring med at modernisere med respekt for jeres rødder.

Jo mere vi folder jeres visuelle identitet ud, desto stærkere kommer jeres særlige karakter til udtryk. Tænk bare på Mærsks hvide stjerne på isblå baggrund eller elektronikfirmaet med æblet på, som alle kender i dag.

En visuel identitet består typisk af:

• Logo
  • Skrifttyper, evt. skræddersyede skrifter
  • Farver
  • Billedstil
  • Illustrationer, fx ikoner
  • Designmanual, hvordan I anvender den visuelle identitet

En veldefineret visuel identitet og en letforståelig designguide er guld værd, efterhånden som I har brug for at implementere den nye identitet – i alt fra hjemmeside og sociale medier til markedsføringsmateriale og måske tilmed i indretningen af kontor eller butik.

Kontakt Klaus Juul Jensen på tlf. (+45) 2899 1901 eller kjj@forbund1.dk, hvis du vil vide mere om visuel identitet.